Friday, December 11, 2009

Aktiviti di hujung minggu

esk adalah hari sabtu...maknanya aku tak pyh bgun seawal 5.15 pg utk g keje sbb nk elak nek tren shuttle yg smpai stesen KL je,pastu satu keje aku nk nek Putra kat KL Sentral trun kat Masjid Jamek...Menapak kat Masjid Jamek tu sorg2..eiiii...kat situ dh la sunyi...tkot kalo jd apa2...Pastu smpai ofis kul 6.55 pg..Wah..bgusnya PA En. Sudin ne...

Apa aktiviti aku hujung mggu..
Mcm biasa kita bgn lmbt utk memalaskan diri. Pastu aku nak masak. Masak apa?ala...yg simple2 udah lew...Masak nasi goreng meggi ke...

Dah lepas masak tu, kita exercise la.Sapu segala2 habuk kat lantai tu termasuk la mengemas bilik.
Pastu aku lipat baju msuk dlm gobok aku yg tak seberapa tu.

dan tiba la masa utk lepak2 blik dgn aktiviti menonton tb ataupun tgk dvd citer hindustan.Kalo agak2 mcm jln citer tak best je aku tdo la.......hahahaa..

Pastu ptg bgun tgk tb blik smpai ke mlm....

p/s: Akiviti org bujang,Simple je...Kot kalo dh kawin, mesti kene marah wat mcm ne...

No comments:

Post a Comment