Sunday, April 11, 2010

i hate these part in my life.


Smlm kak ngah dtg cni n ak excited bwk dia g midvalley before anta dia g pudu.Pas basuh kete aku amik kak teha jap sbb dia nk g tgk wayang ngan kak mid..

Dlm ke'excited' yg terlebih2 tu aku dengan muka confident nya g reverse kete dan tetibe terdengar bunyi "krettttt" dan diikuti dengan bunyi sensor bumper "tettttt".....

OMG...napa aku leh reverse tgk cermin tgh aja...aku tak tgk cermin sisi..Aiyaaa...rasa marah..tp marah pd diri sndri...

Apa yg aku dpt?kepuasan apabila ada design terbaru pd kete setelah melanggar tembok pasu bunga..Tembok tu kaler merah dan ada kaler putih pd nya..Uwaaa...aku menci lalu kat situ!!!!!

1 comment:

  1. halaaaa...chantekk nyer...sy suke..!kikiki...diam 5 minute then OMG!!angahhhhhhh...ayat pertama keluar..aku juuugakkk famess..tu pasal trus gi famous ames lepas kejadian..hahaha

    ReplyDelete