Tuesday, October 26, 2010

Nothing Less~


Hari sabtu memang hari untuk bergembira bersama kawan-kawan.

Lebih-lebih lagi kalau dapat tiket yang disponser oleh kawan. Ahaks.

Rehearsal Konsert P. Ramlee~Di Mana Kan Ku Cari Ganti khas untuk tetamu jemputan.

Walaupun dapat tiket nombor depan tetapi kena duduk belakang sebab lambat beberapa minit.

Ni sume sebab jalan depan dataran tutup. Chet!



Sampai bangunan DBKL, disambut oleh staff DBKL walaupun nampak dari jauh macam pakcik guard yang sedang bertugas.

Bila sampai entrance, kena sergah pulak dengan staff DBKL lagi sorang sebab datang lambat.

Rasa macam dah lambat giler masuk tapi rupanya baru nak start main alat muzik.

Bila dah test-test bunyi tu, lagu tak start-start jugak.

Aku cakap dekat Yana.

Kalau 15 minit lagi macam ne, aku nak balik r....

Krew dekat atas pentas tu macam dengar je aku cakap. Tetiba dia pegang microfon.

Anda semua diharap bersabar sebab ada masalah teknikal sedikit. Dalam 5 minit akan mula. Anda semua adalah tetamu jemputan kami blablabla.

Ok. Boleh tarik nafas lega.

Tetiba nampak pakcik macho jalan atas pentas.

Pastu dengar budak belakang cakap:

Eh.. M. Nasir!

Baru aku nampak ada artis. Dah start. Dah start.

Muka excited giler vavi.


Gambar di atas adalah gambar Noh Hujan. Saya suka dia. OMG.




Noh lagi. I lup u i lup u. Tapi rambut dia tak comel la. Huh.











No comments:

Post a Comment