Thursday, November 4, 2010

part 1 Bengkel

Lepas aku masuk bilik aku,

Encik Azmi call bagi tau dah letak nama aku, tinggal sign je. Done.

30/11/2010

Kak wani dengan Nisa dah janji nak gerak saing aku. Kira diaorang gerak satu kereta, aku drive kereta aku sorang. Sebelum nak gerak aku dah mesej kak wani kalau dah nak kuar rumah msg aku.

Aku tunggu-tunggu tak mesej. Last-last aku mesej Kak Wani tapi in the end rupanya dia kata dia terlupa nak mesej aku. Fine. Aku gerak gila-gila vavi punya sebab tak nak diaorang tunggu lama dekat tol Sg. Besi.

Before gerak tu, aku isi minyak dulu.

Sebelah pam minyak kereta aku, ada kereta Wira aeroback kaler hitam.

Perempuan berlagak pakai spek mata hitam.

Aku perhatikan je.

Lepas dah isi minyak, aku follow belakang kereta dia.

Tiba-tiba, dia berhenti dekat simpang lama giler.

Bila aku cross dia baru dia nak bukak pintu kereta,rupanya kereta dia bergesel dengan kereta depan.

Hishhh.. Dah tau nak bertekak tu behenti la dekat tepi jalan.

Last-last aku dengar suara,

pompuan kete Honda : U yang salah...

pompuan kete wira aeroback : U la yang salah...

Nak je aku buka cermin luas-luas jerit :
Aku tak bersalahhhhhh...

ok. Stress punya pasal.

Bila dah tengok drama swasta tu, aku drive terusssssss ke Cheras tanpa masuk ke simpang jalan ke Seremban.

Damn! Aku terlepas simpang.

Pulak tu dah satu keje aku patah balik.

Bila call Kak Wani, dia cakap jumpa dekat hotel je.

Ok! Fine ! Fine! Fine!

Dia tak tau aku punya la berkejar takut dia tunggu lama last-last tunggu dekat hotel.

Tak pe, aku kan penyabar orangnya.

Akhirnya sampai juga dekat Hotel Seri Malaysia.

Ne nak habaq mai.

Awat la makan tak sedap, macam beli dekat warung sebelah ja.

Makan pun macam style dekat Bandung, Indonesia tu.

ehem ehem paham-paham je la.


Masa aktviti bengkel tu banyak aktiviti memerah otak.



Dah macam bengkel Bagaimana memajukan ekonomi negara.






Bila otak penat, badan pun letih. Tidur tak hengattttt...


ZzzzzZZ...


2 comments:

  1. amboi amboi amboi ni yg aku pantang ni ... bukan pantang bersalin ye ... kalau dah janji tu cuba la INGAT ok ... kesian la cik arda ni ha ... eh arda, apesal x sound je kat minah bertekak tgh jalan tu ... tak pon honnnnnn panjjjaaaaaannnngggg gitu ... hahahah ....

    ReplyDelete