Thursday, September 22, 2011

Karokssss Kay.

Hari ni Kak Liza ratu karaoke ajak aku pergi Redbox.

Dan dan dan aku setuju.

Tuptuptup Kak Miza dengan Kak Wani pun nak joint.

Lagi ramai lagi meriah.

Macam jamuan hari raya.

Aku dengan Kak Liza datang awal. Tengok la Kak Liza ni memang bz duplohempat jam. Sejak ada bf baru ni aku kau lupakan. Sobsobsob.



Mesej en. anuar dulu buat report duty.



Pening kepala nak buat ayat apa. Harharharhar.



Lepas tu aku suruh dia duduk bawak bertenang. Mari tangkap gambar dulu.


Mereka dah sampai baru boleh check in. Cheh. Macam check in hotel pulak.

Sekarang redbox sogo dah tak pakai remote. Pakai touch screen. Lagi advance T___T

Semua berlagak nak pilih lagu. Dulu duk terkial-kial tekan butang remote.


Macam biasa Ratu kena intro dulu.

Pastu kasi yang senior-senior.hehehehe. Gigih kan nak pilih lagu yang mana.


Aku gigih makan LAMB. Sedap sampai tak toleh kiri kanan. Pastu ada suara-suara nyanyian merdu. Seriussss. Macam makan dekat hotel. Aauuuuuu.


Ni makanan dyeorang. Masih suci lagi, aku dah ngap awal dah.


Dah kenyang makan baru ambil feel nyanyi. Amik lagu omputeh kau tak tahannnnn nak speaking jugak. Last-last Skipppp please. Music tak best. Alasan....



Lagu ni lagu faveret kak liza. Agnes Monica. Budak redbox ni masuk-masuk amik order terus jerit. "wahhhh. kak agnes, nanti letak no. telefon dekat kaunter eh...." dan-dan kau panggil kak agnes. Tergelak besar aku dengan Kak wani.

AND THE LAST PICTURE ISSSSS



ada ciri-ciri mak datinss tak? T_____T


No comments:

Post a Comment