Tuesday, May 29, 2012

Review Wedding Nursharliza & Anuar ~ 26 Mei 2012


Wedding paling relax pernah aku pergi. Alhamdulillah. Dipermudahkan.....

Walaupun datang selepas akad nikah, gambar tetap ada :)

Mula-mula ambil Kak Wani dekat stesen Universiti. Aku datang lambat 10 minit sebab kunci rumah hilang. Masa macam ni semua nak hilangkan. Tak pernah-pernah.

Sampai dekat masjid, tengok ada 2,3 pasangan yang nikah dekat situ. Call kak liza tak angkat. Ingatkan kak liza dah balik, rupanya tengah ambil gambar dengan family. Sampai-sampai terus ambil gambar dengan Kak Liza.

After akad nikah pukul 11 pg, terus drive bawak Kak Liza pergi make up dekat rumah makcik dia sebab rumah dia crowded sangat.



Sampai rumah makcik dia, MUA dah ada. Terus tukar baju, makeup. Pastu pukul 12.00t/hari dah siap makeup. Gosip-gosip dekat dalam bilik, pukul 1.20ptg baru gerak dari rumah.




Elok je aku parking kereta, rombongan pengantin lelaki dah sampai.

Ambil kipas dari mak andam terus kipas diri sendiri dulu, panas uolssssss.



Masa ni aku pelik kenapa perempuan kena berdiri sebelah kanan. Aku diamkan je pastu pakcik dia tegur salah. Kenapa Kak Liza buat muka macam tu. Neves agaknya :)
Tak habis-habis aku cakap, kak...senyum kak...hahahahaha.



Berdiri tak sampai 10 minit, bunyi kompang dentum-dentum.

Nasib baik hari tu tak panas sangat. Lepas family tepung tawar terus pergi dekat meja beradap. Ajak makcik dengan pakcik kak liza makan dekat meja. Ewahhhh. Macam kenduri aku pulak ye. Elok je ajak-ajak diaorang terus aku pergi dekat meja yang ada staff office.
Borak-borak dengan diaorang. Sempat lagi ambil gambar dengan si kecik ni.



Dah settle makan terus pergi photoshoot dekat luar. Credit to Miss Wanniey untuk semua gambar di atas.



kamera dari photographer.








photographer : Love Machine Photography

MUA : makeup by Fiza

1 comment:

  1. wuit... bagi la credit kan jurugambar amatur tu... isk... guna gambo x mintak kebenaran... sentap mak...

    ReplyDelete