Monday, January 14, 2013

Mom Besday~49 years old

 



5 Januari 2013 genap umur emak 49 tahun.



Kami beli bunga ros dengan kek untuk celebrate besday emak. Petang tu ambil mak balik kerja terus pergi kedai makan dekat Bomba Larkin. Makan kacang pool + ABC dekat situ. Memang terbaik. Mula-mula nak kasi lepas makan pergi dekat Taman Merdeka tapi kebetulan tak ramai orang masa makan. So, pergi dekat kereta ambil kek dengan bunga ros senyap-senyap lepas tu terus pass dekat abah. Abah yang kasi bunganya. Bila kami buat suprise mak macam tak terkejut pun. hahahaha. Mak, susah nak agak apa perasaan dia. Dia seorang perempuan yang tabah. Walaupun dia sedih, dia tak pernah tunjuk dekat anak-anak. Pernah satu hari tengok dia selsema teruk lepas bangun tidur.

Bila aku tanya, " mak menangis eh?.."
Mak jawab, "tak la.mak kan ada resdung.."

T___T

See. Tak boleh nak agak kan perasaan dia?




Eda beria-ria cakap muka dia macam mak. Ok. Fine. Comel lettew.

 Muka adik macam muka aku. Bezanya adik gemok sket. Hahahahahaha.

Aku tak tau malapetaka apa bila aku balik JB tak ada baju mereka yang aku muat. Terasa gedabak diri ini. Cardigan ni buat aku nampak lagi gemuk. *salahkan cardigan*. Masa ambil gambar ni, abah pergi bilik air. Tak ada la gambar dia dengan emak. Bunga ros tu cantik kan. Aku suka. Beli dekat Taman Pelangi. Nyonya tu kasi harga 6 tangkai bunga ros RM45. Ok la tu daripada tak ada apa-apa nak kasi kan.

Untuk emak, Selamat Hari Jadi. Harap-harap emak dipanjangkan umur nanti boleh tengok uda kawen. Pfffff. Terima kasih sebab jadi emak yang tak kuat membebel. I dont loike emak yang suka membebel tak tentu hala. Love u mommy sebab dia cool!

No comments:

Post a Comment