Wednesday, June 26, 2013

Cda Engagement Day.

Kawan baik aku Cda dah bertunang dengan Farid pada 15 Jun 2013.

Sampai je rumah dia dekat Petrajaya Kota Tinggi, dah penuh sedara mara dekat depan rumah. Meriahnya sbb aku sedara mara tak ramai. Lepas sampai terus salam-salam. 




Ini gambar mini pelamin Cda.




 Ini hantaran daripada pihak perempuan kepada pihak lelaki. Tema warna pink purple. Semua kakak Cda yang gubah.




 Gubahan sireh junjung. Cantik kan pakai fresh flower.


Gambar tuan belog harus ada satu buat kenang-kenagan katanyer.




 Cda dan hantarannya. Amboi cda muka hang senyum sampai telinga :p



 Mak bakal perantin. Mak cda kalau masak kari maveles aku habaq hang.


Ini anak sedara Cda. Actually ada kembar lagi sorang tapi dia tido pulak. Ambil gambar malu-malu. Cer tak ramai orang, letih nak melayan.



 Cda dan kawan-kawan dia. Tak silap aku diaorang ni semua kawan sejak zaman tadika lagi.


 Us. Kawan sejak zaman poly. Nak dekat 5 tahun dah. Gaduh sama-sama. Gembira sama-sama.


Aku tak masuk dalam gambar. Sapa nak gambar kalau aku masuk sekali. Sob sob.



Rombongan dari pihak lelaki.


Letih sangat aku tengok Pakcik ni. Jalan jauh agaknya. 



 Nenek Farid sarungkan cincin. Aku rasa nenek ni pun neves.

 

 Bestnya dapat cincin :)




Hantaran daripada pihak lelaki. Biru putih.


 Cda dan mak ayah farid.


Sedara-mara belah Farid.





 Mak Cda.




Adik beradik Cda.


Bakal suami Cda, Farid namanya.



The hantarans.


                                                                   The sireh junjung.







Farid dengan bakal mak mertua :)


Kami bertiga.....Dear cda and maz, aku harap persahabatan kita kekal sampai bila-bila ;)

No comments:

Post a Comment