Tuesday, May 8, 2012

Wedding Peej

Aku dapat invite dari Peej untuk reception dia, 29 April 2012. Tempat of course i tak tau. Katanya main redah je pergi ke Kem abang tentera :)

Kak midah, my ex officemate pun dapat invite sekali dari Peej. So, dia jadi GPS aku la. Memang dekat map ada JPJ. Kami dah jumpa ok tapi terlepas simpang, pergi la lalu ikut gate belakang tapiiii tutup. Pusing balik lalu baru jumpa gate depan.

Sampai-sampai terus cari pengantin.

Ehh.ehhh. Tu bukan ben ke?


Kenapa aku tak tau ni? Ke memang aku je yang slow. Sangat suprise. Tu la namanya jodoh kan :)

Datang-datang terus salam aunty, then masuk dewan je.

Fuhhhhh. Nampak mewah dan suci gitu. Dengan kain putih dekat belakang pelamin tu. Then nampak peej dengan baju dia. Memang looks everything perfect!



Pelamin aku suka sebab simple tapi cantik, dengan lampu-lampu berjurai tepi dewan. Tengok lampu berjurai tu aku teringat dulu aunty memang suka lampu macam tu sampai nak letak dekat rumah. Tu idea dia ke peej? :)

Aku dengan Kak Mid duduk sebelah meja zetty and ayol. Popia kecik tu pun ada. Duduk atas meja lagi ko. Siap tepuk-tepuk tangan lagi. Rasa nak culik je. Then nampak Noy macam bz layan kawan-kawan. Nak bergambar tapi macam segan pulak.



Ayol dengan kawan-kawan dia.




Centerpiece dekat meja.





Masa ni Ben tengah bercakap-cakap dengan tetamu dekat depan. Peej nampak aku hala kamera terus senyum. Sweet la both of u. Baju pun cantik.


Last picture, gambar pelamin and i wish both of u happy dan dapat anak yang comel2 ;)

No comments:

Post a Comment