Friday, January 20, 2012

Cuti CNY-Johor Bahru-Day 1

Cuti sampai hari Selasa elok la kita pulang ke kampung tengok orang tua. Nanti rindu pulak asyik tanya bila nak balik :P

Aku minta dekat bos half day hari Jumaat. Its oke la sebab bos ada meeting dekat Putrajaya. Siapkan dokumen dia nak bawak meeting pastu settle.

Pukul 12 bertolak dari office terus balik JB. Sepanjang jalan tak hujan. Sampai Tangkak ambil adik aku yang bongsu belajar dekat Kolej Komuniti, ambil dia dekat rumah sewa. Dia kan bos kecik...

Sampai-sampai JB je terus ambil mak dekat tempat kerja.




Adik beria-ria nak suh tangkap gambar dekat sini. Macam oversea katanya, aku pun tak faham oversea tang mana ntah.



Pastu pergi kedai makan Remaja dekat BBU. Layankan mak nak makan cendol tapi memang sedap wooooo...


Sampai rumah adik bawak balik kek yang dia buat dekat kelas. Kek crumble. Sedap jugak. Ni pun dah tinggal separuh.


Dah kenyang-kenyang nak berborak dengan dia tapi tengok la ni. Aku cakap sorang-sorang je. Kuang ajo. Dia dekat sana tak ada laptop. Susah nak online, tu yang dia tak layan aku. Sibukkk nak tengok pesbuk.



No comments:

Post a Comment